ترند های بهار و تابستان 2024, ترند ها, تیپ و استایل

ترند های بهار و تابستان 2024

ترند تابستان

ترند های بهار و تابستان 2024

برای دنبال کنندگان مد ،سال جدید یک سوال تکراری برای آنهابه دنبال دارد:چه آیتم هایی و سبکی از لباس را به کمد  لباس خودم اضافه کنم تا ماه های آینده قابل استفاده باشد؟ تمام سوال های خود را درباره ترند های بهار و تابستان امسال در ادامه مطالب دریافت کنید .

با وارد شدن به سال جدید، زمان خوبی برای برسی کمد لباس خودتان است، تا ببینید کدام یک از لباس های شما با ترند همراه است ، و کدام را می شود دوباره پوشید یا با تغییراتی لباسی جدید از آن تولید کرد .

پیش بینی های قبل از ترند ها

صنعت مد در سال های اخیر در حال واکنش مستقیم به سمت استایل  های غیر رسمی است . نیکی انگلیش ،طراح لباس و استایلیست با بیش از 15 سال تجربه در صنعت می گویند :  به دنبال شکل ها و رنگ های اصلاح شده کاربردی باشید .

شیک و راحت

کت و شلوار هایی با حجیم با اپل در رنگ های بیانی  که همراه با بازگشت شومیز های یقه دار ، نشان دهنده تمایل به زیبا شناسی کلاسیک و واضح است .

لوکس آرام بخش

این مدل از سبک ها ظاهر گران قیمت  و ظاهری آرامش بخش را با خود برای مخاطب القا می کنند .این استایل بیشتر از استایل اولد مانی پیروی می کند ، که با اکسسوری هایی مثل جواهرات ،کفش ،کیف به استایل کامل می سازد

هایپر زنانه

استفاده از زیباشناسی فوق العاده دخترانه و زنانه ،شبیه به استایل های باربی ، با جزئیات صورتی ،توری ،پاپیون و استفاده از رنگ های پاستیلی و طرح های گلداردرشت  و گلدوزی هستند.

حجم و فرم استایل

شلوار های جین بسیار تنگ و کت کوتاه و حجیم ، استفاده از قد و فرم های اغراق آمیز در همه آیتم های لباس ها مثل کت های اور سایز .

پیروی از پاپ و جاز

کمد های لباس خودتان را با رنگهای خنثی یا به ظاهر خنثی تغییر دهید،

رنگهای خنثی و واضح مثل خاکستری ،شتری،سفید که بین مردم بیشترین محبوبیت را دارد و هیچگاه از چرخه مد خارج نمی شود .استایل هایی با شلوار های گشاد و شایندار با تاپ های مدرن بندی ،آستین های کلوش و لباس های ابریشمی بلند را نظر داشته باشید .

مد پایدار

برند ها وفروشندگان مد به دنبال فست فشن ها هستند ،اما در از شیوه های پایدار مد پیروی می کنند .

در ادامه ترند های2024 _1403 را مورد برسی قرارمی دهیم .

استایل مونوکروم سمفونی سادگی و مینیمال

در دنیای پر هیاهوی مد به دنبال آرامشی  در عین سادگی و جذاب بودن  میگردیم . استایل مونوکروم با حذف  رنگ های اضافی ،ظاهری مینیمالیست و شیک رابا آرامشی از تصویری بی نقص بیان می کند . این ترند معنای استفاده از پارچه های یک رنگ در طراحی لباس را دارد،سادگی  و استفاده از یک رنگ در این استایل ،باعث شده تا با رنگها و تنالیته  و بافت های مختلف ،برای هر مکان و زمان و اندامی  مناسب باشد ، شما را در مرکز توجه قرار دهد.

همچنین استفاده از رنگ های سیاه یا سفید در استایل مونوکروم بسیار جذاب و شیک است . این ترند در برند های معروف 2024 توسط برند های معروف مورد استفاده قرار گرفته ، و مجله ووگ ، استایل مونوکروم را به عنوان ترندی همیشگی  و جاودانه معرفی می کند  ، که هرگز از دنیای مد خارج نخواهد شد .

استایل مونوکروم دخترانه ، زنانه، مردانه

استایل بابا بزرگ التقاطی

در حالی که در سال های اخیر شاهد ترند های مدی( مادر بزرگ) بودیم. سال 2024 به طور رسمی زمان خداحافظی با این سبک و معرفی نمادی جدید به عنوان ترند مد بابابزرگ است.

ویژگی های کلیدی استایل بابابزرگ:

لباس های خیابانی :شلوار جین ،پیراهن های یقه دار ، تیشرت های ساده و کت های بوم گردی از عناصر کلیدی این سبک هستند

ژاکت های شیک: ژاکت های با کیفیت و  خوش دوخت ، به ویژه در رنگ های خنثی،به استایل شما عمق و جذابیت می بخشد .

لباس های سفارشی شده : لباس های سفارشی شده و خوش فرم ،مانند کت و شلوار یا پیراهن با ظاهری شیک و کلاسیک به شما می دهند.

اکسسوری های مینیمال: اکسسوری ههای ساده و باکیفیت مانند ،ساعت ،کمربند و عینک آفتابی ،استایل شما را کامل می کنند .

شلوار فاق بلند :  این محبوبیت برای مدتی دوام داشته باشد. این نوع شلوارها با ارتفاع کمر بالاتر از لگن، ظاهری کشیده و خوش فرم ایجاد می کنند و می توانند با انواع بالا تنه ها ست شوند.

چرا استایل بابا بزرگ ترند شده؟

  • تمایل به ظاهری شیک و کلاسیک : پس از سال ها گذراندن دوران کوو ید و تمایل به لباسهای راحتی ،شاهد گرایش به سمت ظاهری شیک و آراسته هستیم.
  • اهمیت به کیفیت بجای کمیت : افراد به دنبال لباس های با کیفیت و بادوام هستند که بتوانند سال های از آن استفاده کنند.
  • جذابیت سبک التقاطی : ترکیب لباس های مختلف از سبک های مختلف ،ظاهری منحصر به فرد و جذاب ایجاد می کند .
نکاتی برای این استایل

به تناسب اندام خود توجه کنید: لباس های گشاد ونا مناسب ، شما را شلخته و نامرتب نشان میدهند .

از رنگهای خنثی استفاده کنید : رنگ هایی مانند مشکی ، سفید ، خاکستری، قهوه ای ،پایه و اساس این سبک هستند .

به جزئیات توجه کنید : اکسسوری های مناسب و باکیفیت ، استایل شما را کامل می کنند.

اعتماد به نفس داشته باشید: مهم ترین چیز در هر استایلی ، اعتماد به نفس است .

این سبک برای هر سن و سالی مناسب است ، اگر به دنبال ظاهری شیک وکلاسیک و در عین حال مدرن هستید . استایل بابابزرگ را امتحان کنید .

استایل بابابزرگ التقاطی ، زنانه و مردانه

استایل پرپی

استایلی کلاسیک و شیک با ایده از دهه 50 الهام  گرفته شده، و به استایل کالجی نیز معروف است . که از فرهنگ دانشگاه های کلاسیک آمریکا و دانش آموزان طبقات متوسط و بالا سرچمه گرفته است . این استایل  به دلیل ظرافت ، آراستگی و تناسب ، طرفداران بسیای در سراسر جهان دارد .استفاده از رنگهای خنثی  مثل سرمه ای ، سفید ، کرم ، خاکستری و بژ در این استایل رایج است و طرح های پارچه این استایل معمولا ، راه راه ، چهارخونه هستند .   لباس های با کیفیت و خوش دوخت ، با پارچه های مرغوب و تن خور از مشخصه اصلی  این سبک است .استفاده اکسسوری های ظریف  ، ساعت ،کمربند ، کیف های دستی چرم  میتواند استایلی کامل از پرپی برای شما بسازد.

لباس های کلیدی و مهم این استایل ، پیراهن های یقه دار آکسفورد یا بلیزر ، ژاکت های بافتنی با یقه هفت یا گرد ، شلوار های کتان با دمپا راسته یا کمی گشاد ، دامن های کوتاه و بلند با طرح های کلاسیک ، چهار خونه و راه راهو استفاده از کفش های تخت یا پاشنه کوتاه مثل لوفر هستند .

استایل پرپی ، استایل کالج دخترانه

لایه لایه لباس بپوشید

پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه یکی از ترفند های بسیار کاربردی برای داشتن استایلی شیک در فصول سرد است . اما امسال طراحان این استایل لباس پوشیدن را برای بهار در نظر گرفته اند . شما می توانید با ترکیب لایه های مختلف از لباس های خنک ، استایل های متنوعی ایجاد کنید . این ترند بهار 2024برای دختران جوان که به پوشیدن لباس های خاص علاقه دارند مناسب تر است . شما می توانید برای این استایل از شلوار های بگ ، مانتو ، شومیز ،شال یا اسکارف ، جلیقه و ژاکت  استفاده کنید .ترکیب آیتم های ترند به صورت لایه لایه ، می تواند ظاهری بسیار متفاوت و جذاب برای شما ایجاد کند. بخصوص اگر با دامن های مختلف در این استایل تلفیق شود.همیشه بهتر است به سلیقه و استایل شخصی خودتان توجه کنید.

استایل لایه لایه دخترانه استایل کلاسیک، کژوال

حاشیه ریش ریش بلند

تصور کنید نسیمی خنک بهاری که ، لباسی با حاشیه های ریش ریش در  در تارو پود استایلتان می پیچد،این ترند علاوه بر حس  و ظرافت و پویایی ، ظاهری شیک و لوکس را برای شما می سازد .

پارچه های ریش ریش در رنگ ها ، طرح ها و ضخامت های مختلف وجود دارد ،که می توان آن را در استایل های مختلف استفاده کرد .

این ترند طیف وسیعی از لباس ها و اکسسوری ها مثل : مانتو و شلوار ، پیراهن های زنانه ، لباس ساحلی، کیف و کفش ، روسری و شال ، جواهرات استفاده می شوند.

اگر اندام ظریف و قد بلندی دارید ، از حاشیه های ظریف و نازک استفاده کنید ، و اگر اندامتان به نسبت تو پر است ، از ریش ریش های ضخیم تری استفاده کنید .لباس های ریش دار

بکارگیری رنگ های پاپ

رنگ های روشن و شاد و پر انرژی هستند ، که می توانند به استایل شما ظاهری جذاب و جسورانه ببخشد .  این رنگ ها را می توانید ،بصورت متعادل با رنگ های سفید ، مشکی و خنثی ترکیب کنید . و یا به عنوان رنگ اصلی استایل خود استفاده کنید . اگر میخواهید قسمت های از بدنتان را مثل کمر را لاغر تر نشان دهید ، از رنگهای تیره استفاده کنید . می توانید در لباس های ماکسی ، کت و شلوار رسمی  از این رنگ ها بهره ببرید .به یاد داشته باشید ، که مد فقط به معنای پیروی از ترند ها نیست ، بلکه خلاقیت و جسارت در انتخاب استایل است . از رنگ های پاپ برای بیان شخصیت و سلیقه خودتان استفاده کنید.

رنگ طلایی متالیک درخششی خیره کننده

از نقره ای درخشان تا رنگهای متالیک جلوه ای از زرق و برق و جذابیت مدرن را ببه دنبال دارد ، این رنگ ، پویایی ، جسارت  و زرق و برق را به استایل شما می بخشد و در عین حال حس تجملگرایی و لوکس بودن را به همراه دارد.  طراحان لباس هیچ محدودیتی برای قرار دادن طلایی در کالکشن خودشان ندارند،می توانید از لباس های طلایی متالیک در قالب لباس های دوخته شده به عنوان لباس اصلی استفاده کنید .

یا از اکسسوری ها با رنگ متالیک مثل کفش ، کیف ، جواهرات، یا حتی آرایش  می توانید ظاهری جسورانه و شیک و مدرن به ارمغان بیاورید .

به یاد داشته باشید که طلایی متالیک ، رنگی قوی و چشمگیر است  و این رنگ به اعتماد به نفس بالایی احتیاج دارد . بهتر است در استفاده از آن تعادل رعایت شود و از آن در کنار رنگ های خنثی مانند سفید ، مشکی و خاکستری استفاده شود . مهمانی های شبانه و رسمی بهترین مکان ها برای استفاده از این رنگ می باشد.

متالیک

لباس های گلدار ، نماد بهار

پارچه و لباس های گلدار ، برای همه موقعیت ها مثل  :رسمی و ادارای مناسب نیستند  ، چون حسی از جنبش و پویایی را القا می کند .استفاده از گل های درشت  و برجسته از ترند های پر طرفدار فصل است  .

لباس های ماکسی  و پیراهن های بلند با پارچه های حریر و ساتن، به جذابیت این لباس ها اضافه می کنند ، برای تکمیل استایل ،کت های کراپ بهترین آیتم می باشد .

رنگهای روشن  مثل زرد و نارنجی و صورتی و آبی برای فرم های بهار مناسب تر است .

مانتو های ژاکارد ،ترند سال 1403  ، از این دسته از استایل است.این مانتو ها با تنوع بی نظیر از طرح ها و رنگ ها و مدل ها  طراحی شده اند ، از مانتو و کت های بلند و مجلسی تا مانتو های کوتاه  که اصلی ترین ترند امسال است تا اسپرت ،که می توانید با شلوار های بگ یا واید ست کنید . استایلی همیشه لوکس را در مهمانی و جشن های خودتان تجربه کنید .

لباس های با پارچه ژاکارد را با آیتم های ساده تر ست کنید .

لباس های مینی

لباس های مینی یادر آور دهه های 60 و 70   با ظهور طراحانی که  هدف آنها نمادی از آزادی و استقلال زنانه و مردانه در آن دوره بود به محبوبیت رسید به سرعت مورد استقبال در سراسر جهان قرار گرفت  . و دوباره به دنیای مد بازگشته اند . و در ترند های 2024 جایگاه ویژه ای دارد ،  به لباس هایی که طول آنها تا بالای زانو یا حداکثر تا نیمه ران می رسد . این نوع لباس ها در عین کوتاه بودن ، شیک و جذاب هستند . و بیشتربرای جوانان   و افرادی که دوست دارند استایل جوانانه داشته باشند مناسب است . در فصول گرم سال و مجالس غیر رسمی بسیار محبوب هستند . با آیتم های  مختلف این لباس ها  می تواند ، در استایل های روزمره ، مجلسی ، ساحلی  مورد استفاده قرار بگیرد .

از آیتم های لباس های مینی

پیراهن های مینی در طرح  ها و رنگ های مختلف هستند که می توانند برای مناسبت های خاص استفاده شوند .

شلوارک  یا دامن های مینی با بلوز  ، تیشرت یا ژاکت های کوتاه و جوراب شلواری های رنگی ،  میتوانند استایلی روزمره و جذاب برای شما ایجاد کنند.

لباس های مینی آیتم های جذابی برای افراد قد بلند است .

پارچه های شفاف

پارچه های شفاف در صنعت مد و طراحی پوشاک محبوبیت خودشان را از گذشته حفظ کرده اند . این نوع پارچه ها ظاهری برازنده و جذابی دارند از جمله پارچه های شفاف محبوب ، می توان به تول ، تافتا ، چیفون ، گیپور و ارگانزا اشاره کرد . این پارچه ها در طراحی لباس های مجلسی ، لباس های شب ، بلوز ها ، روسری استفاده می شوند در هفته های مد با رزو گیپور های نگین کاری شده  بزرگ تزئین شده بود  .

برای انتخاب این نوع از پارچه ، به فرم بدنتان توجه کنید . اگر می خواهید قسمت هایی از بدنتان پوشیده شود ، به صورت لایه ای استفاده کنید ، یا از لباسی مناسب که با رنگ و طرح پارچه شفاف همخوانی دارد استفاده کنید . اکسسوری و پارچه های شفاف می تواند ظاهری شیک و جذاب به شما ببخشد ، اما به شرطی که به درستی از آن استفاده کنید .

حریر

پارچه های پلنگی

لباس‌های پلنگی یک لباس اصلی و مد روز هستند که هرگز از مد نمی‌افتند.

طرح پلنگی می‌تواند ظاهری جسورانه و شیک ایجاد کند، اما در عین حال می‌تواند به عنوان یک عنصر ظریف در یک لباس نیز استفاده شود.طرح پلنگی منحصر به فرد و چشم نواز است و می‌تواند به شما کمک کند تا از دیگران متمایز شوید ، و تقریباً هر رنگی ست می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را به راحتی با لباس‌های موجود در کمد خود ترکیب کنید.

پلنگی

 

جین  بازگشت به گذشته با نگرشی نو

جین ، این پارچه دوست داشتنی و همه کاره ، بار دیگر  در ترند ها خودنمایی می کند . پارچه های جین یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین پارچه ها در دنیای مد هستند . که هرگز از ترند خارج نمی شوند . در سال 2024 شاهد ترند های جدیدی در زمینه شلوار و دامن های جین که می توانند استایلی جذاب تر برای شما بسازند. بازگشت شلوار های جین  گشاد ، فاق بلند، وصله دار ،رنگی و با طرح های مختلف به شما امکان ساخت یک استایل جذاب را می دهد .

برای ست کردن استایل های روزمره ،با تیشرت یا بلوز ساده ، کتانی  یا صندل و کیف دستی یا کوله پشتی .

و برای استایل های مجلسی با تاپ یا بلوز مجلسی ، کفش های پاشنه بلند و کیف دستی مجلسی استایلی خاص از جین را می سازد .

به جنس پارچه و دوخت شلوار جین توجه کنید . پارچه های مرغوب و باکیفیت با تن خور مناسب که عمر طولانی تری دارد را انتخاب کنید.

استایل تامبوی

استفاده از لباس های مردانه برای خانم ها ترندی است که در سال های اخیر شاهد مشاهده و محبوبیت روز افزون این استایل بوده ایم .  با شروع سال جدید  این ترند ادامه خواهد داشت و شاهد ایده های جدید و خلاقانه ای در این زمینه خواهیم بود .

شلوار های گشاد که یاد آور دهه 90 هستند ، جایگزین شلوار های باریک و چسبان می شوند و برای هر فرم اندامی ای مناسب است ، می توانید آنها را به بالا و پایین تا بزنید و با انواع کفش ها اکسسوری ها ست کنید.

شلوار های کارگو و جین وصله دار از دیگر لباس ها هستند ، که پیراهن های اور سایز یا پیراهن ها و بوت های بلند ،ست جذابی می شود .

پیراهن های  اور سایز و طرحدار  و یقه های کوبایی برگردان  ، که شامل طرح های چاپی ، و با جنس پنبه یا کتان انتخاب عالی ای برای آب و هوای گرم هستند .

چه مدل‌هایی در سال 2024 مد هستند؟

اکسسوری  های بزرگ

اکسسوری های بزرگ ترد داغ سال 2024 هستند . این اکسسوری ها راهی عالی برای افزودن شخصیت و استایل به هر لباسی هستند ، و می توانند در آیتم های بالا تنه یا پایین تنه استفاده شوند .

  1. جواهرات بزرگ : آنها را میتوان برای لباس های مینیمال و ساده ، برای لباس های مینیمال و لباس های شب و مجلسی ، استفاده کرد . گردنبد ، دستبند و گوشواره های بزرگ و مرواریدی چند لایه از ترند های پر طرفدار امسال با استایل های کلاسیک 1950 هستند.
  2. کیف : کیف های بزرگ هم شیک هستند و هم کاربردی ، آنها برای حمل همه لوازم ضروری شما به اندازه کافی بزرگ هستند .
  3. عینک های آفتابی بزرگ : عینک های آفتابی راهی عالی برای محافظت از چشمان شما در  برابر آفتاب هستند . و همچنین می توانند یک استایل شیک  و مدرن برای شما بسازند .

با یک آیتم  بزرگ شروع کنید:  اگر مطمئن نیستید چگونه اکسسوری های بزرگ را بپوشید، با یک قطعه بزرگ مانند یک جفت گوشواره بزرگ یا یک گردنبند بزرگ شروع کنید. اکسسوری های بزرگ راهی عالی برای بیان شخصیت و استایل منحصر به فرد شما هستند. از آزمایش با قطعات مختلف و یافتن آنچه را که دوست دارید نترسید.

دامن های آهار دار

تابستان

برای دستیابی به یک کمد لباس و استایل جذاب ، نیاز به هزینه های زیاد و خرید های متعدد نیست،تنها کافی است با دقت بیشتر به کمد خودتان نگاهی بیندازید ،واز بین ترند های امسال  که از طرح ورنگ های متنوع تشکیل شده ،استایلی که مد نظر با سلیقه شماست را با رنگ ها و لباس های مختلف پیدا کنید.

بزرگ ترین ترند های هفته مد میلان چیست ؟

در طول ماه های اخیر بزرگ ترین برند ها و خانه های مد در نیویورک ، لندن ، میلان و پاریس بهترین  های خود را ارائه کرده اند . بهترین طراحان مد برتر در سرار جهان ،کالکشن های خود را به نمایش می گذارند که معرفی برجسته ترین ترند های مد را در بین صنعت مد و فشن به نمایش می گذارند . این کالکشن ها  بر این پایه برگذار شدند، که مد همچنان بر پایه اصلی مبانی خودش پایدار خواهد ماند ، یاد آور لباس های نوستالژی اواسط قرن 1950  یا اواسط 1990 است، استفاده از پارچه های خالدار و آهار دار ، فرم های تیز و خوش دوخت  است.

نگاهی به نکات  کالکشن های برند ها

لباس های مجلسی با دیزاین مجلسی _ و آیتم هایی از کمد کپسولی مثل ،کت ،دامن مدادی ، شلوار جین  و غیره به نمایش گذاشته شد .

  • آیتم هایی در louis vuitton , versace , gucci ارائه شده به نام دختر بچه ، این لباس هایی با اندازه های کوتاه و با برش های پهن  و در جزئیات بدلیجات و رنگ های پاستیلی  ظاهری مطابق با معیار های زیبا شناسانه معرفی شد .
  • کت و شلوار های اور سایز ، همیشه یکی از ترند ها محسوب می شود ، امسال هم دوباره جزئی از لباس های پر کاربرد در صحنه فشن شو رونمایی شد .
  • اگر از طرفداران لباس های اداری بودید، برای یک استایل عالی بهاری آماده شوید . کت و شلوار کوتاه با،بلیزر و شلوارک ، برای شما سبکی خاص و مهر امضای 2024 را در عین مدرن بودن به دنبال دارد. در برند های ،chanel,maison, ivenchy,coperni به نمایش گذاشته شد .
  • استفاده از استایل لایه لایه ، در فشن شو های fendi , ferragamoبه خوبی قابل مشاده است .
  • دامن های مگاماکسی چین دارو آهار دار زیر زانو ، به نام دامن های نیمه مجلسی یا شبح لباس های مجلسی شناخته شده .
  • درحالی که طبق روایات هالیوود ، گل ها قطعا پیشگام ترند ها نیسند ، درباره پارچه های گلدار نمی توان چنین گفت . الهامات با کانسپت گل در پارچه ها ، به صورت دسته های گل و سه بعدی با تزئین شدند.

طراحان لباس در تلاشند گل های روی لباس  را بصورت دراماتیک تر و بزرگ تر  ، مثل رزهای بافتنی ، تزئین با جواهرات مورد استفاده قرار دهند .

هر چند که این گل ها روی لباس های شفاف و بدن نما کاملا کار شده است .

  • در حالی که لباس دکلته در دیور ، زارا و غیره به نمایش گذاشته شدند ، سندل های بند دار فندی به نمایش گذاشته شد ، که اطراف مچ پا بسته می شد ، جوراب های ساق بلند از دیگر مواردی ،که با این کفش ها قابل مشاهده بود .
  • لباس هایی با کاربرد زیاد در اکثر مکان ها ، استفاده از جیب های بزرگ ، که تقریبا فضای کافی برای گذاشتن آیتم های ضروری را دارد. در کالکشن های hermes,prada,saint Laurent . بوده است که  کاملا ،مفهوم مد باید در عین کاربردی بودن شیک و زیبا هم

باشد   را از لباس ها دریافت کرد .

  • استفاده از دراپینگ یا دراپه ها در کالکشن های والنتینو ، حس و حال یونانی ، و آزادی خواهی رومی را به این لباس ها می داد .
  • لباس ها و پارچه های راه راه و خالدار ریز ، بازگشت به دهه90 را یادآوری می کند.  در فشن شو های شنل و لویس وینتون  این فصل از ترند ها با استایلی لایه لایه کاملا قابل مشاهده بود .
  • شلوار بلند ،جای خودشان را به شلوار هایی با سبک برمودا دادند ، هدف این برند ها مفهوم جدید زیبا شناسی بود . و در کالکشن های دیور ، دیزل به نمایش گذاشته شد .
  • بادی ها در حال حاضر به عنوان یک لباس مستقل از آیتم ها عرضه می شوند ، در کالکشن های ویکتوریا بکهام و دیور دیده شد .
  • استفاده از رنگ سفید در کالکشن ها ،با آیتم هایی مثل بلوز های حریر یا گیپور ،کت هایی با یقه های تیز ،و کفش  بسیار بولد بود .

علاوه برآن تم رنگی بنفش و تنالیته های آن در اکثر لباس ها مشاهده می شد .

  • سبک های فوق مینیمالیست در اورال ها با دیزاین جدید و پالت های رنگی با تنالیته های تیره و بیسیک ، اساس و پایه زیباشناسی  لوکس و گران قیمت را در ،برند های سنت لوران ،کارولینا ،هررا ،ایزابل مارانت  و هرمس  تشکیل می دادند . انتظار می رود در طول سال این آیتم پشت سر هم به بازار ارائه شود وپر فروش باشد.
  • در حالی که اکثرا در فشن شو از رنگ سفید ، نقره ای ،سفید وسیاه استفاده می کردند . طراحان تغییرات قابل توجهی در چرخه کفش ها ، در تنالیته های مختلف ارائه کردند . تمام تنالیته های رنگ سبز از چمنی تا زیتونی را در کالکشن هایی مثل جورجیو آرمانی وپرادا و غیره مشاده می کنیم

 

به یاد داشته باشید که مد فقط به دنبال ترند ها نیست ، بلکه به معنای بیان شخصیت و سلیقه شماست.

 

چه مدل‌هایی در سال 2024 مد هستند؟

چه رنگ‌هایی در سال 2024 مد هستند؟

 

نگارنده:مریم رنجبر